Monday, July 13, 2009

Bola Jaring Anjuran UMNO Bandar Tun Razak, SABTU-27 Jun 2009

Game 3-on-3, anjuran UMNO bandar Tun Razak - Telah diadakan di Padang Terbuka Perumahan Polis Desa Tasik. Amat mengecewakan dan memalukan. Selalunya kejohanan terbuka bolajaring akan disediakan hadiah wang tunai dan yang tidak kurang dari RM300. Terutamanya bila main 3-on-3.

Memang depa kata hadiah tak confirm lagi, tapi aku ternampak kertas senarai hadiah tu besaou la jugak... sebab tu kami masuk... sampai makan riban larr... Tapi mana pergi duit tu ek??? mmmmm... ni buat aku confuse nih...

Kami menghantar 3 pasukan dan ketiga-tiga pasukan mendapat tempat. Pertama, ke-3 & ke-4. Apa yang terkedunya... memang dapat hadiah wang tunai dan hanya wang tunai semata-mata dan tidak diiringi dengan mana-mana hadiah lain... Nak Tau berapa????!!!!  

RM80.00 (Juara),
RM50.00 (Naib Juara)
RM30.00 (no.3 & no.4)!!!
Gillerrr..

Nasib baik aku tak de heart attack! kalau tidak tak tau lah apa nak jadi.

Aku dah termalu dengan player2 semua.. tak tau mana nak sorok muka aku ni ha... Kepada semua pemain yang terlibat harap maaf atas segala kesilapan yang terjadi. Semuanya di luar jangkaan. Hampeh betul!!!

No comments: